به مناسبت هفته مبارک بسیج انجام گرفت؛

 دیدار رئیس سازمان بسیج حقوقدانان استان ایلام با مدیر کل امور اجتماعی استانداری و معاون اداره زندان های استان

بمناسبت هفته بسیج، رئیس سازمان بسیج حقوقدانان استان ایلام با مدیر کل امور اجتماعی استانداری و معاون اداره زندان های استان دیدارداشتند.
کد خبر: ۹۵۵۸۲۶۵
|
۰۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، رئیس سازمان بسیج حقوقدانان استان ایلام با مدیر کل امور اجتماعی استانداری و معاون اداره زندان های استان دیدار داشتند. 

 در این دیدار که در راستای کمک به خانواده‌های زندانیان معسر انجام گرفت سرهنگ ملکی با اشاره به اینکه خانواده زندانیان بخشی از جامعه را تشکیل می دهند گفت: زندانی بودن سرپرست می تواند آسیب های جدی را برای آنان بوجود آورد لذا در راستای اهداف سازمان بسیج حقوقدانان با موضوع مطالبه گری از ادارات وکمک به حل حداقل مشکلات آنان می طلبد دفتر امور اجتماعی استانداری با پیگیری های لازم از طریق ادارات مرتبط در جهت حل مسائل این قشر از جامعه همکاری‌های لازم بعمل آورد. 

وی در زمینه اعطای وام های خوداشتغالی نیز بحث و گفتگو کرد 

درادامه این دیدار مهدوی مدیر کل امور اجتماعی استانداری این اقدامات را منشاء خدمات بی منت در راستای رفع مشکلات عامه مردم دانست و گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته از طریق دستگاهای مرتبط می توان خدماتی از قبیل وام های خوداشتغالی ، وکمک به بیماران صعب العلاج خانواده زندانیان جرایم غیر عمد و معسرین انجام شود. 

 

 مهدی زاد معاون مدیرکل اداره زندانهای استان درراستای کمک به حل مشکلات زندانیان و خانواده آنان با ارائه آماری از وضعیت زندانیان سرپرست خانوار گفت: هر گونه کمکی که از طریق دستگاهای استان در خصوص حل مشکلات خانواده زندانیان صورت گیرد قطعادر کاهش آسیب های اجتماعی استان موثر خواهد بود

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار